Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Young Business - AMSP ČR mobilizuje mladé k zájmu o podnikání

AMSP ČR realizovala další ze svých unikátních nezávislých průzkumů, tentokrát na téma podnikání mladých.  Jde o jeden největších projektů AMSP ČR posledních let, který byl právě odstartován. Pokračovat bude aktivitami založenými na 5 pilířích: představování vzorů, zakládání firem, vyhodnocování podnikatelských záměrů, získávání investorů, zahraniční spolupráce.

Téměř tři čtvrtiny studentů míní, že současné prostředí v ČR nepřeje začínajícím podnikatelům. Pouze každý desátý tvrdí opak. Nyní podniká desetina studentů. Vyplývá to z průzkumu, který v dubnu mezi 547 studenty středních odborných učilišť, středních a vysokých škol uskutečnila prostřednictvím agentury Ipsos Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Podnikání si mladí nejvíce spojují s asociacemi jako je nezávislost, svoboda, volnost, ale i papírování, disciplína, hrana a stres. U pozice zaměstnance je to jistota, kolektiv, soudržnost, podpora, ale i „ovce“ a nahraditelnost. Největšími bariérami podnikání je nedostatek odvahy a finance. Nejvíce se studenti uvažující o podnikání zajímají o informace typu jak sehnat investora, kde hledat zákazníky, administrativní poradenství a možností dotací a fondů.

První návštěva AMSP ČR k tomuto projektu již proběhla mezi studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.