Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Výsledky průzkumu - Zkušenosti podnikatelů a firem s exportem zboží do zahraničí

AMSP ČR zveřejňuje další z řady průzkumů, který se tentokrát uskutečnil za laskavé podpory HSBC bank. Toto šetření v některých otázkách navazuje na průzkum č. 2 AMSP ČR k podpoře exportu malých a středních podniků – viz sekce „Nepřehlédněte“ vpravo. I další nezávislé průzkumy potvrzují fakta zveřejněná ze strany AMSP ČR již v roce 2009, že státní podpora exportérů pokulhává a při tvorbě Exportní strategie ČR na roky 2011-2015 a výběru prioritních zemí se nepřihlíží k potřebám malých a středních podniků. Prostor pro zlepšení v některých oblastech však je i na straně firem.  

Metodologie

  • Cílová skupina: Respondenti – ředitelé či vedoucí exportního/obchodního oddělení a živnostníci (n=500)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: 2.8.-9.8.2010


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

 

Výsledky průzkumu HSBC bank Výsledky průzkumu HSBC bank (958,65 KB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.