Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Výsledky 9. průzkumu AMSP ČR-třetina firem hledá výhodnější finanční služby

Více než třetina podnikatelů zahájila kvůli snižování nákladů jednání s jiným bankovním domem. Zároveň téměř 60 procent z nich nezaznamenalo jakékoli zlepšení v přístupu bankéřů vůči nim. Vyplynulo to z březnového průzkumu Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR mezi majiteli malých a středních firem, který iniciovala GE Money Bank.

Oproti výsledkům obdobného průzkumu z roku 2009 se situace příliš nezměnila. Před dvěma lety 71 procent respondentů uvedlo, že nenastalo zlepšení v přístupu finančního ústavu vůči nim, letos toto negativní číslo pokleslo na 59 procent. Naopak spokojenost s přístupem v roce 2009 deklarovalo 16 procent podnikatelů, ale nyní to byla pouze desetina.

Podnikatelé začali důsledněji porovnávat nabídky bank hlavně kvůli krizi. „Firmy se musely lépe zorientovat na trhu finančních produktů. Tento do jisté míry nuceně získaný širší přehled může mít ale pozitivní vliv na jejich další hospodaření,“ uvedl na Kulatém stolu s médii dne 20.4.2011 předseda představenstva asociace Karel Havlíček.

V průzkumu z letošního března se vyjádřilo 234 majitelů či jednatelů malých a středních podniků včetně živnostníků z průmyslu, stavebnictví, služeb a zemědělství z celé České republiky. Kompletní výsledky tohoto v pořadí již 9. průzkumu naleznete na této webové stránce v sekci „Nepřehlédněte“ (vpravo).


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.