Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Vyhlášení vítězů projektu Vizionáři 2011

IMG_9328_1.JPG Sdružení CzechInno ve spolupráci s partnery připravilo pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu projekt Vizionáři 2011, jehož cílem je ocenit inovativní počiny v českém podnikání. Projekt si klade za cíl podpořit české firmy v těžkém období očekávaného ekonomického poklesu a vyzdvihnout nápady, které vedly k rozvoji firmy a současně znamenaly významný technologický, sociální nebo ekonomický přínos pro společnost. AMSP ČR byla partnerem této soutěže, která vyhlásila své vítěze 7.12.2011 v Praze.

Účelem projektu Vizionáři 2011 je mobilizovat znalostní potenciál dřímající v českých firmách a napomoci úspěšné komercializaci inovativních nápadů, s kterými přišly v uplynulém období malé a střední podniky. Projekt navazuje na filosofii celoevropské strategie EU 2020 stojící na bázi sedmi stěžejních iniciativ, z nichž jednou je právě rozvoj „Unie inovací“. V českém prostředí je podpora inovací vedle rozvoje institucí a infrastruktury jedním ze tří základních pilířů Strategie mezinárodní konkurenceschopnosti ČR na období 2012 – 2020, jejímž cílem je vrátit Českou republiku mezi 20 nejkonkurenceschopnějších ekonomik světa. Právě inovace a posun směrem ke znalostní ekonomice by k tomu měly být základním prostředkem.

"Cílem našeho projektu bylo najít firmy a podnikatele s vizionářským přístupem k podnikání, takové, kteří se nebojí a v drsném konkurenčním prostředí a obtížné makroekonomické situaci jdou se svými nápady nad rámec běžných výrobních postupů nebo obchodních strategií. To se podařilo a počínaje vyhlášením vítězů našeho projektu mohou noví Vizionáři 2011 předvést své nápady ostatním," říká předseda řídicí rady sdružení CzechInno David Kratochvíl. "V příštích letech plánujeme projekt rozšířit a vnést do něj i prvek přeshraniční spolupráce a možnost nadnárodní publicity pro vítěze," dodává Kratochvíl.

Vyhlášení vítězů projektu proběhlo 7.12.2011 v pražském hotelu Best Western Hotel Kampa Praha a organizátoři se rozhodli ocenit za ekonomický, společenský a technologický přínos celkem pět z několika desítek přihlášených firem. Novými Vizionáři pro rok 2011 se tak staly společnosti:

  • ALTECH, s.r.o. za technický a společenský přínos spočívající ve vynálezu šikmé zvedací plošiny Ikaros umožňující snadný nástup fyzicky postižených osob do letadel
  • Bio Agens Research and Development – BARD, s.r.o. za společenský přínos spočívající v šíření zdravotnického využití „chytré houby“ Pythium oligandrum
  • Divize Nová média České televize za společenský přínos spočívající v revolučních způsobech šíření vysílání veřejnoprávní televize
  • Madeta, a.s. za společenský přínos spočívající v propagaci zdravé výživy a prevence nemocnosti formou představení nových mléčných výrobků s využitím revolučních probiotických kultur
  • Moje ambulance, a.s. za společenský přínos spočívající v nových metodách komunikace s pacienty.

Čestné uznání poroty obdržela společnost EFKO – karton, s.r.o. za oživení tradičních dětských hraček Igráček a uvedení na trh nové série, která využívá nejnovějších poznatků z oblasti didaktiky a dětské psychologie.

Sdružení CzechInno, které projekt připravilo, je zájmovým sdružením právnických osob zaměřeným na rozvoj inovačního potenciálu v českých firmách a aktivním prvkem systému inovačního podnikání České republiky. Projekt Vizionáři 2011 je realizován pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu a za podpory vládních agentur CzechInvest a CzechTourism.

                  IMG_9319_1_1.JPG


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.