Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Spouštíme Online marketingovou poradnu!

2.téma již tento čtvrtek! Na základě pozitivní odezvy na naši online školu marketingu pro malé firmy a živnostníky realizovanou v listopadu 2012 zahajujeme pro podnikatele online konzultace zdarma.

Jednotlivá témata na únor 2013:

  • 7. února 2013 - Facebook - jak pomocí něj oslovit nové fanoušky? A jak z fanoušků udělat zákazníky?
  • 14. února 2013 - Marketingový plán - proč ho připravit a co by měl obsahovat? A potřebují ho i malé firmy?
  • 21. února 2013 - Public Relations - co vše obsahuje PR? Zvládnu PR sám nebo mám oslovit agenturu? Znamená PR placen ou publicitu?
  • 28. února 2013 - Grafika - proč nepodcenit grafický design? Jak může ovlivnit rozhodování zákazníků?

2. online chat na téma marketingový plán - proč by ho měl mít připravený i živnostník či malá firma? Co by měl obsahovat? Mohu ho připravit kdykoli v průběhu roku? A zvládnu to sám?
kdy: čtvrtek 14. února 2013 od 15.00 do 17.00 h
kde: www.faama.cz

Chcete vědět víc o Facebooku, soutěžích, marketingovém plánu či PR a inzerci? Tak se každý čtvrtek od 15.00 do 17.00 h ptejte prostřednictvím online chatu na www.faama.cz odborníků připravených Vám zdarma poskytnout konzultaci. A pokud jste mezi přichystanými tématy nenašli to své, napište nám na info@faama_cz, bude-li o něj větší zájem, rádi ho zařadíme!

A pokud naši poradnu nestihnete, zkuste nás oslovit jiný den, býváme online denně.

Těšíme se na Vás!

Tým AMSP ČR a Faama.cz


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.