Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Rozhovor s Martinou Arnold Rubín, CEO skupiny Citfin

Skupina Citfin zastřešující společnosti Citfin – Finanční trhy, a.s. a Citfin, spořitelní družstvo nabízí finanční služby firemní klientele s důrazem na malé a střední podniky obchodující se zahraničím. V čele těchto společností stojí Martina Arnold Rubín, jedna z mála žen, které jsou v úzkém vedení finanční instituce v České republice.

Citfin_1.jpg

Co Vás osobně přivedlo do finanční sféry?

Náhoda, po škole jsem získala první pracovní zkušenosti  v bance. Musím přiznat, že se nejednalo o nejlepší zkušenost, a to především kvůli chodu této instituce a jejímu přístupu ke klientům. I z tohoto důvodu jsem se rozhodla do tohoto sektoru o něco později vrátit a pokusit se podílet na změnách v této oblasti.

 

Čím je skupina Citfin jiná než ostatní společnosti v této kategorii?

Citfin, spořitelní družstvo je jediným takovým subjektem v České republice, který se specializuje na firemní klientelu. Ostatní spořitelní družstva zaměřují svoji pozornost na koncového spotřebitele tzv. retail. My jsme se již od začátku svého působení rozhodli jít jiným směrem, neboť jsme cítili potřebu přinést na náš trh pro podnikatele alternativu v podobě produktů a služeb, které jsou skutečně výhodné oproti těm, které do té doby nabízely banky.

Myslím, že dalším specifikem je, jak si Citfin střeží své finanční zdraví. Základním kritériem pro hodnocení zdraví společnosti je tzv. kapitálová přiměřenost.  Minimální požadavek od ČNB je 8%, průměr u bankovního sektoru činí cca 15%, u Citfin, spořitelního družstva činí 49,84% k 31/10/2011. Čím vyšší je tento ukazatel, tím jsou vklady bezpečnější. Výše zmíněné vychází z celkové strategie společnosti – poskytovat bezpečné finanční zázemím svým klientům.

 

Jaké produkty klientům nabízíte?

V rámci Citfin – Finanční trhy se jedná především o směnu, zajištění proti kurzovým rizikům a zahraniční platební styk. Mezi dalšími produkty bych ráda zmínila termínové obchody, které klientům pomáhají v rámci jejich podnikání zajistit se proti kurzovým rizikům. V neposlední řadě jsou to služby v podobě poradenství, monitoringu směnných kurzů měn či devizového zpravodajství.  Výhodnost našich směnných kurzů si mohou zájemci ověřit ZDE.

Pod vlajkou spořitelního družstva nabízíme Firemní multiměnový účet EASY, který podnikatelům přináší velké úspory v rámci vedení účtu i obchodování se zahraničím. Pro klienty jde o skutečně zajímavou nabídku, protože u tohoto účtu jsou velmi nízké nebo žádné poplatky za odchozí či příchozí platby, vedení účtu je až ve 31 měnách, má možnost propojení internetbankingu s firemním účetnictvím a další. Jeho výhodnost je možné porovnat ZDE.

 

Proč jste se rozhodli vstoupit do Asociace Malých a Středních podniků?

Skupina Citfin se sama řadí mezi středně velké podniky. V Citfinu věříme, že bychom měli být součástí podobných sdružení, abychom se mohli aktivně podílet na vytváření podmínek pro podnikání malých a středních podniků v České republice. Dalším důvodem je samozřejmě být blíže naší cílové skupině, komunikovat s jejími zástupci a na základě tohoto dialogu mít možnost vytvářet produkty skutečně šité na mírů jejich potřebám, jako to bylo právě u našeho Firemního multiměnového účtu EASY. Navíc většina našich klientů se řadí do kategorie malých a středních podniků.

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.