Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Překvapivé výsledky nezávislého průzkumu o rodinných firmách

Proč nehodlají majitelé odkazovat firmu prostřednictvím závěti? Proč roste zájem prodat rodinný podnik cizímu zájemci? Co vede majitele k trendu nechat vyškolit potomky v jiné firmě? Proč roste rodinným firmám sebevědomí? Jak si majitelé firem dělí čas mezi rodinu a podnikání? Kdo se snaží rodinné firmy vysát? Proč se nedožijeme ovládnutí trhu rodinnými podniky?

Atraktivní výsledky nezávislého průzkumu, který pro AMSP ČR realizovala agentura IPSOS, budou zveřejněny na tiskové konferenci 29. dubna 2015. Následně budou k dispozici na webové stránce www.amsp.cz, home page, sekce „Nepřehlédněte“.

 

Průzkum se zaměřil na postoje rodinných firem k formám a nástrahám procesu předávání, sleduje priority podnikatelských klanů a mapuje poslední trendy řízení a financování firem. Navíc zařazujeme i otázky spojené s rodinným životem, odkazováním majetku a odhadům tržních příležitostí ve střednědobém horizontu.  

 

Zároveň bude na tiskové konferenci zahájen již 4. ročník soutěže Equa bank Rodinná firma roku. 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.