Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Představení rozšířeného vydání knihy Marketing při utváření podnikové strategie

Členové představenstva AMSP ČR Karel Havlíček a Milan Kašík představují rozšířené vydání knihy Marketing při utváření podnikové strategie. Kniha, vydaná v nakladatelství EUPRESS, navazuje na původní publikaci z roku 2009, nově se ale věnuje dopadům světové krize a řízení zahraničních trhů. Kniha je určena pro malé a střední podnikatele a studenty ekonomických oborů, zahrnuje marketingové plánování, analýzy, řízení obchodu na mezinárodních trzích, věnuje se i obchodnímu controllingu a komunikaci jak v době růstu, tak v krizi.   

Kniha je na pultech od září 2012 za cenu 400,- Kč, pro členy a partnery AMSP ČR je zvýhodněná cena 350,- Kč. Objednat si ji můžete i přes sekretariát AMSP ČR - amsp@amsp_cz.

Více: www.management-controlling.cz

 

knihy.jpg


Nahoru

Kalendář akcí

« 2020 »
« květen »
  Po Út St Čt So Ne
18         1 2 3
19 4 5 6 7 8 9 10
20 11 12 13 14 15 16 17
21 18 19 20 21 22 23 24
22 25 26 27 28 29 30 31

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.