Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Novinka v objednávání roznosu letáků: samoobsluha

Letákovou kampaň si můžete ZDARMA jednoduše naplánovat v internetové aplikaci, která pracuje s kompletní databází adresných bodů v ČR. Samoobsluha usnadňuje objednání letákové kampaně lokálním zadavatelům. Jednoduše na mapě zakreslíte oblast distribuce a z aplikace se ihned dozvíte jak počet oslovených zákazníků, tak předpokládanou cenu kampaně.

Prostřednictvím portálu www.letakova-samoobsluha.cz je možné také zadat nezávaznou poptávku. Služba je bezplatná. Letáky jsou v maloobchodu efektivním komunikačním nástrojem – přes 60 procent lidí si podle nich vybírá, kam půjde nakupovat.

logo_ceska_distribucni_ver91.jpg

Jak propagovat váš podnik tak, aby se reklama vyplatila?

Většina malých a středních podniků nemá specialistu na marketing. Je ovšem důležité dát o sobě vědět. Setkáváme se často s tím, že lidé do reklamy investují, ale zjišťují, že pro ně nemá ekonomický význam, že na jejím základě prostě žádní noví zákazníci nepřicházejí. Stává se to především menším podnikům, které přesně nevědí, jakým způsobem klienty oslovit. Jak to tedy udělat, aby příjmy z reklamy převážily nad investicí do ní?

Reklama malých a středních podniků má svoje specifika. Především je třeba si uvědomit, že pokud máte dvě prodejny, není efektivní platit si reklamu v celostátních médiích. Například kadeřnictví, které si dá inzerát do časopisu pro ženy, proinvestuje poměrně značný obnos zbytečně. Je třeba si investici důkladně promyslet a zvolit nejvhodnější variantu na míru vašemu podniku, odpovídající potřebám vašich zákazníků.

Reklamu je nutné přizpůsobit vašim zákazníkům

Nejprve je nutné si určit spádovou oblast vaší prodejny a profil vašeho zákazníka. Toho je třeba si důkladně specifikovat, a ujasnit si vzorce jeho nákupního chování, jeho zvyky. Například, zda k vám přijde pěšky, nebo přijede autem. Prodáváte bazény? Pak byste měli oslovit majitele domků se zahrádkami, nájemníky bytů v centru města s nimi příliš nedojmete. Máte hračkářství? Pak je dobré zapřemýšlet, kde je nejvyšší koncentrace rodin s dětmi. Čím více toho o svých zákaznících víte, tím precizněji je možné určit oblast, kde by měla být vaše reklama. Pak už nastupuje na řadu rozhodování, prostřednictvím jakého komunikačního kanálu se vám nejvíce vyplatí svoje zákazníky oslovit.

Vhodné řešení pro malé firmy jsou letáky do schránek

V poslední době se mnoho firem spoléhá na internetovou prezentaci. Především starší obyvatelstvo ale internet nepoužívá. Pokud se rozhodnete investovat do venkovní reklamy, pak by měla být na trasách, po nichž k vám zákazníci přicházejí. Rozhodnete-li se pro tisk, nejlépe pořídíte s inzerátem do toho lokálního titulu, který vy sami čtete. Ideálním prostředkem, jak zaujmout i velmi specifickou skupinu lidí, jsou letáky do schránek.

Letákové kampaně jsou zdaleka nejefektivnější formou reklamy, dokonce úspěšnější nežli televize. Jejich obliba neustále stoupá, protože lidé se kvůli krizi snaží lépe hospodařit a více šetří. Dokonce šedesát procent lidí si na základě letáku a v něm zveřejněné nabídky opravdu vybírá prodejnu, kam půjde nakupovat.

Plánování kampaně na webu

Pokud si chcete v klidu promyslet a rozvrhnout, jak velká by kampaň měla být, například při určitém rozpočtu nebo pokud nemáte představu o ceně roznosu a výroby letáků, pak je pro vás ideální si kampaň nejprve zdarma naplánovat na webu. K dispozici je účelná aplikace, díky níž si kampaň budete moci velmi dobře rozvrhnout. Jedná se o letákovou samoobsluhu, kterou zprovoznil největší tuzemský distributor letáků, Česká distribuční. Aplikace je jednoduchá a přehledná, pracovat s ní zvládne každý.

Obr_letakova_samoobsluha.jpg

Snadný výběr distribuční oblasti pro vaše letáky

V mapě je možné zadat oblast roznosu pomocí kruhu nebo tahem nakreslit oblast vlastní. Třetí možností je výběr dle PSČ. Aplikace bezplatně okamžitě spočítá, kolik schránek je ve vybrané lokalitě a jaká je orientační cena za distribuci letáků a reklamních tiskovin dle různých formátů.

Díky tomu si můžete nanečisto nacenit několik variant kampaně, snadno je porovnat z hlediska nákladů a předpokládaného účinku a pak se rozhodnout pro tu nejvhodnější z nich. Ve chvíli, kdy se pro některou z variant rozhodnete, můžete na stránkách jedním kliknutím službu i poptat.

Letákovou samoobsluhu si můžete vyzkoušet na adrese:

www.letakova-samoobsluha.cz



Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.