Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Nominace na ocenění Český Goodwill potěší vašeho obchodního partnera i zaměstnavatele

Ocenit poctivou práci, vyjádřit uznání za férové jednání nebo vyzdvihnout odpovědný přístup k podnikání, a to navíc veřejně, může každý prostřednictvím nominace na ocenění Český Goodwill 2016. Nominovat lze jednoduše vyplněním nominačního formuláře na webu www.cesky-goodwill.cz. Záštitu pro letošní rok již podruhé za sebou převzala také Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Příjem nominací do 4. ročníku projektu trvá do 30. června. Český Goodwill je primárně založený na nominacích veřejnosti. „Rádi bychom, aby se každý za sebe na chvilku zamyslel, zda ve svém okolí nemá podnikatele nebo společnost, kterých si váží,“ uvedla manažerka projektu Markéta Nová a zdůraznila přitom, že záleží na subjektivních hodnotách a prioritách každého individuálně, proč si druhého dokáže vážit.

„Nominovat můžete svého zaměstnavatele, obchodního partnera i firmu, jejímž jste spokojeným zákazníkem,“ doplnila Nová s tím, že v předchozích ročnících nominovali například i rodinní příslušníci nebo dokonce bývalí zaměstnanci.

Nominovaný musí svou nominaci přijmout

Po uzavření nominací na konci června následně organizátor všechny platně nominované osloví s informací o tom, že byli nominováni, a s žádostí o přijetí nominace. Teprve vyjádřením souhlasu se firma stane účastníkem projektu, jehož podnikatelský příběh pak bude motivovat další.

„Dosud projektem Český Goodwill prošlo 140 firem, kterých si lidé váží. Každý jednotlivý příběh je inspirativní a nominovaní podnikatelé a podnikatelky vesměs nesmírně skromní,“ řekla Markéta Nová a dodala: „Nesmírně nás těší, že můžeme tímto způsobem vyzdvihnout a dát za vzor i firmy, o kterých se běžně v masových médiích nepíše.“

Nominovat lze ve čtyřech základních kategoriích: Tradice, Inovace, Partner a Mecenáš. Všichni nominovaní zároveň mají stejnou šanci oslovit veřejnost v hlavní kategorii projektu – Osobnost Českého Goodwillu. Účast v projektu je zdarma pro nominující i nominované. Nad transparentním průběhem dohlíží certifikační autorita TÜV SÜD Czech.

Nominujte podnikatele nebo společnost, kterých si vážíte, ještě dnes na www.cesky-goodwill.cz.

loga_partneri_cg2016.png


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.