Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Na ČSSZ i nadále s papíry – Mikulášská nadílka zaměstnavatelům

Těm zaměstnavatelům, kteří se nestihli dostatečně připravit na elektronické předávání tiskopisů od 1. 1. 2014, ČSSZ ještě v příštím roce umožní splnit tuto povinnost i prostřednictvím tiskopisu v klasické papírové podobě.

Správa sociálního zabezpečení podnikatelům připravila mikulášskou nadílku formou v pořadí již druhé výjimky ze zákonné povinnosti elektronické komunikace. První výjimku odkladu si vymohli lékaři a spolu s odkladem povinně elektronické formy podání ročních Přehledů, Oznámení a Přihlášek OSVČ tvořily očekávaný rámec pro komunikaci se správou sociálního zabezpečení od 1.1.2014. Na stránkách ČSSZ je však s datem zveřejnění 4.12.2013 uvedena další výjimka pro zaměstnavatele. Takto překotné změny v rozsahu povinností podnikatelů již většina z nich vedle svého podnikání nedokáže efektivně vstřebávat. Připomínáme, že povinnost podání na finanční úřady v elektronické formě zůstává od Nového roku v platnosti i pro fyzické osoby, plátce DPH, jejichž roční obrat překročí hranici 6 milionů korun nebo kteří uskutečnili / pro které bylo uskutečněno zdanitelné plnění v režimu přenesení daňové povinnosti.

 

Plné znění tiskové zprávy ČSSZ z 4.12.2013 naleznete zde:

http://www.cssz.cz/cz/o-cssz/informace/media/tiskove-zpravy/tiskove-zpravy-2013/2013-12-04-cssz-informuje-povinna-elektronicka-komunikace-v-roce-2014.htm

Zdroj: Wertheim.cz


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.