Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Český Goodwill počtvrté ocení vážené podnikatele

Hledáme podnikatele, kteří ještě věří na tradiční hodnoty, poctivou práci, čestné slovo, na uzavření obchodu podáním ruky i obyčejnou lidskou slušnost… A lidé si jich proto váží. Také s touto výzvou startuje právě dnes Český Goodwill 2014, čtvrtý ročník ocenění pro firmy, kterých si lidé váží.

Cesky_Goodwill_2015__79_.jpgČeský Goodwill každoročně vrcholí slavnostním předáváním ocenění v polovině října, Foto: archiv HPCG

Máte ve svém okolí podnikatele, obchodního partnera nebo šéfa, ke kterému vzhlížíte a chtěli byste mu vyjádřit veřejné uznání za jeho odpovědný přístup k podnikání, osobnostní kvality nebo férové jednání? Ode dneška až do konce června můžete své vzory nominovat na ocenění Český Goodwill.

Samotná nominace je pro podnikatele tím největším oceněním. „Skutečnost, že si na vás druhý vzpomene, aby vám projevil úctu a obdiv, má obrovskou moc,“ říká ředitelka poradenské skupiny HPCG Lenka Hlavatá, která projekt organizuje, a dodává: „Nominace podnikatele nesmírně potěší, promění vztah mezi nominujícím a nominovaným v tom nejlepším slova smyslu a především nominovaným vlije novou energii do žil.“
Nejlepší dokladem toho jsou výpovědi samotných oceněných podnikatelů, kteří se projektu dosud zúčastnili. „Celostátní vítězství a získání titulu ČG 2013 pro mne byly a nadále jsou velkým závazkem a současně výzvou,“ přiznává majitelka soukromé oční kliniky Michaela Hustá, která v premiérovém ročníku 2013 získala titul Osobnost Českého Goodwillu, a dodává: „Ocenění mne nabilo novou energií, uvědomila jsem si, že by byla škoda zůstat stát na místě. Český Goodwill vlastně ‚může‘ za vybudování našeho nového pracoviště - Beskydského centra oční a estetické medicíny ve Frýdlantu nad Ostravicí.“
Podobnou motivaci získal také Miroslav Krištof, který je jednatelem firmy LORIKA a v loňském ročníku obsadil stříbrnou příčku v kategorii MECENÁŠ Českého Goodwillu. „Český Goodwill nám umožnil poznat mnoho zajímavých a inspirativních lidí, kteří nám potvrdili, že v podnikání mohou jít ruku v ruce úspěch, poctivost i pomoc druhým,“ uvádí Krištof, pro něhož byl rok 2015 od počátku plným změn. LORIKA totiž po dvaceti letech existence začala podnikat jako ryze rodinná česká firma.

Slova oceněných podnikatelů, kterých si lidé váží, nejlépe vystihují základní cíle projektu Český Goodwill. Vizí, kterou do něj vkládá Lenka Hlavatá, je vyzdvihnout především malé a střední podniky, které tvoří skutečné hodnoty a prosperitu svých regionů. „Právě tyto podnikatele je třeba dávat za příklad, zejména v dnešní době chybějících morálních vzorů,“ uzavírá Hlavatá.

Pokud je vám blízká myšlenka ocenění Český Goodwill, připojte se a pomozte vyzdvihnout váženost českého podnikatelského stavu. Nominujte kdykoli do 30. června jednoduše on-line na www.cesky-goodwill.cz. Účast v projektu je pro nominující i nominované zdarma a nad transparentním průběhem dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech.


loga_partneri_cg2016.png




Nahoru

Nepřehlédněte

nezávislé průzkumy


Kalendář akcí

« 2021 »
« duben »
  Po Út St Čt So Ne
13       1 2 3 4
14 5 6 7 8 9 10 11
15 12 13 14 15 16 17 18
16 19 20 21 22 23 24 25
17 26 27 28 29 30    

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.