Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


38. průzkum AMSP ČR - Obchodní vztahy s Čínou

Metoda sběru: Telefonické dotazování respondentů

Cílová skupina: Firmy do 249 zaměstnanců, které aspoň částečně exportují do zahraničí – dotazování jednatelů/obchodních/finančních ředitelů/ředitelů exportního nebo importního oddělení

Velikost vzorku: 260 firem

Termín sběru dat: 24.2.2016 – 7.3.2016

Výzkumný nástroj: CATI - Standardizovaný dotazník o délce 15 minut

Pruzkum_AMSP_CR_Obchodni_vztahy_s_Cinou.pdf Pruzkum_AMSP_CR_Obchodni_vztahy_s_Cinou.pdf (1,83 MB)

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS

Tento průzkum vznikl za laskavé podpory partnera Komerční banky, a.s.

KB_claim_1.jpg

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« listopad »
  Po Út St Čt So Ne
44         1 2 3
45 4 5 6 7 8 9 10
46 11 12 13 14 15 16 17
47 18 19 20 21 22 23 24
48 25 26 27 28 29 30  

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.