Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


18. průzkum AMSP ČR - Značky kvality a jejich vnímání spotřebiteli a podnikateli

Hlavními cíli průzkumu bylo zjistit, jakým způsobem mohou podnikatelé podpořit svůj prodej domácích výrobků využitím ověřených značek kvality, které faktory jsou pro spotřebitele důležité při nákupu zboží a prozkoumat, co lidé chápou pod pojmem kvalita a jak se k takovým výrobkům staví.

Metodologie

  • Cílová skupina: Vzorek české populace nad 18 let (n=521)
  • Výzkumná metoda: formou telefonických rozhovorů s pomocí počítače (metoda CATI)
  • Datum sběru dat: 11.6.–18.6.2012.


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.


Výsledky 18. průzkumu AMSP ČR.pdf Výsledky 18. průzkumu AMSP ČR.pdf (2,01 MB)

 


Nahoru

Nepřehlédněte

nezávislé průzkumy


Kalendář akcí

« 2019 »
« listopad »
  Po Út St Čt So Ne
44         1 2 3
45 4 5 6 7 8 9 10
46 11 12 13 14 15 16 17
47 18 19 20 21 22 23 24
48 25 26 27 28 29 30  

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.