Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


14. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na podporu exportu malých a středních podniků II.

Hlavními cíli průzkumu bylo zmapovat vývoj objemu exportu za poslední rok v rámci MSP, znalost a hodnocení institucionálního rámce podpory exportu v ČR a hodnocení významnosti podpory exportu ze strany veřejných institucí.

Metodologie

  • Cílová skupina: Exportéři s více jak 10 zaměstnanci a s oborem činnosti výroba, služby, obchod a zemědělství  (n=505)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: 27.1.–2.2.2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

 

Výsledky 14. průzkumu AMSP ČR Výsledky 14. průzkumu AMSP ČR (2,21 MB)


Nahoru

Nepřehlédněte

nezávislé průzkumy


Kalendář akcí

« 2020 »
« září »
  Po Út St Čt So Ne
36   1 2 3 4 5 6
37 7 8 9 10 11 12 13
38 14 15 16 17 18 19 20
39 21 22 23 24 25 26 27
40 28 29 30        

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.