Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


46. průzkum AMSP ČR a KB - Exportéři hlásí připravenost na konec intervencí

Metodologie kvantitativní části:

Cílová skupina: Exportéři  malé a střední firmy (5 - 250 zaměstnanců)
Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazování firem
Datum sběru dat: 23. 3. – 27. 3. 2017

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.

Vysledky_46._pruzkumu_Vnimani_menovych_intervenci_mezi_exportery.pdf Vysledky_46._pruzkumu_Vnimani_menovych_intervenci_mezi_exportery.pdf (1016,17 KB)

Tento průzkum vznikl za laskavé podpory partnera Komerční banky, a.s.

komercni_banka_logo.jpg


Nahoru

Nepřehlédněte

nezávislé průzkumy


Kalendář akcí

« 2020 »
« listopad »
  Po Út St Čt So Ne
44             1
45 2 3 4 5 6 7 8
46 9 10 11 12 13 14 15
47 16 17 18 19 20 21 22
48 23 24 25 26 27 28 29
49 30            

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.