Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Mimořádný úspěch: Časopis TRADE NEWS nejlepší v ČR

Dvouměsíčník o obchodu a exportu TRADE NEWS, který vydává společnost ANTECOM již třetí sezonu jako magazín Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, získal nejvyšší ocenění v soutěži Zlatý středník 2013. Ve své kategorii Nejlepší B2B časopis a noviny se stal absolutním vítězem. Během tří let tak TRADE NEWS předstihnul všechny byznysové  tituly na trhu.

TRADE NEWS vypadá a svým obsahem může konkurovat i klasickým časopisům, které lze koupit na trhu. Je nabité informacemi, které mohou zajímat každého z byznysu i mimo něj. Má tmelicí funkci a vzbuzuje ve čtenáři chuť nejen jej číst, ale podílet se i na tvorbě jeho obsahu,“ uvedla ve svém hodnocení předsedkyně poroty Zlatého středníku Barbora Tachecí.

 

Předseda AMSP ČR Karel Havlíček k tomu dodává: „Smekám před celým redakčním týmem a všemi spolupracovníky asociace, kteří na časopise denně pracují. Na trhu je bezpočet kvalitních titulů, využívajících finančního zázemí nadnárodních firem, o to více mě těší fakt, že vyhrál náš časopis s relativně skromným rozpočtem. Od počátku jsme vsadili na kvalitu novinářské i grafické práce, nikoho neunavujeme funkcionářskými rozhovory a úspěchy asociace, ale představujeme konkrétní příběhy, zpracováváme zcela unikátní teritoriální analýzy a přinášíme exkluzivní články a rozhovory.“

 

TRADE NEWS jsme společně s asociací od začátku připravovali na míru českým firmám a věřili jsme, že si je získá. Ovšem šlo to ještě rychleji, než jsme čekali. Ocenění odborné poroty si velmi vážíme, ovšem největší radost máme právě z toho, že nás naši velmi nároční čtenáři skutečně čtou a těší se na každé další číslo. Poděkování tedy patří především jim za inspiraci a podporu stejně jako našim partnerům, inzerentům a všem spolupracovníkům, bez jejichž přispění bychom se na nejvyšší příčku Zlatého středníku nedostali,“ říká šéfredaktorka a vydavatelka TRADE NEWS Jana Jenšíková.

 

Časopis vychází od září 2012 a v současné době má náklad 8200 výtisků, přičemž jeho mediální zásah je prokazatelně mnohonásobně vyšší, i díky plošné elektronické distribuci AMSP ČR.

Více na http://www.protext.cz/zprava.php?id=20601 a na www.tradenews.cz  .

Zlaty_strednik_2013_B2B_1_TRADE_NEWS.pdf Zlaty_strednik_2013_B2B_1_TRADE_NEWS.pdf (937,63 KB)




Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.