Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Druhý kulatý stůl AMSP ČR k rodinnému podnikání se uskutečnil v Brně

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR pokračuje v úspěšné aktivitě zaměřené na rozvoj rodinného podnikání. Další regionální setkání za kulatým stolem s místními rodinnými firmami proběhlo v Brně a opět bylo hlavním tématem řešení nástupnictví. Navazujeme tak na jeden z klíčových projektů AMSP ČR Rodinná firma, jehož součástí je i každoroční vyhlášení největší tuzemské soutěže zaměřené na rodinné podnikání Equa Bank Rodinná firma roku (www.rodinnafirmaroku.cz). 

rodinna_firma_RGB.png

Kulatý stůl AMSP ČR vedl člen jejího představenstva a majitel LIKO-S, Rodinné firmy roku 2014, Libor Musil, společně s GŘ AMSP ČR Evou Svobodovou. Kulatý stůl probíhá ve formě vysoce praktické, řízené diskuse na téma nástupnictví a je realizován v rámci pravidelných setkávání s rodinnými firmami ve všech regionech. Partnery projektu AMSP ČR Rodinná firma jsou společnosti Equa Bank, Leaseplan a Deloitte.


Závěr ze setkání:

  • Priorita projektu Rodinná firma AMSP ČR je PŘEDAT firmu v rámci rodiny, pokud možno neprodávat.
  • Dát příklad ostatním, výměna a sdílení zkušeností a názorů, pozitivních i negativních.
  • Nastartovat včas přemýšlení majitelů rodinných firem k otázce nástupnictví.

rf1.png

Kulatý stůl AMSP ČR k nástupnictví v rodinném podnikání, Brno, 13.5.2015

rf2.jpg

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.