Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Krizové řízení malé a střední firmy (základy teorie a aplikace v praxi)

Termín realizace: 13.4.2010 a 28.4.2010

Lektor: Ing. Miroslav Brábník, CSc.

Cena: 1.800,- Kč pro členy AMSP ČR: /pro ostatní cena 3 350,- Kč/

Místo realizace: učebny v Institutu INPRO, a.s., Samcova 1, Praha 1

Rozvrh denní výuky:

9,00 – 12,00 + 13,00 – 16,30 hod

Cílem:

Poskytnout účastníkům praktické návody, které je nutné aplikovat ve firmě (podle konkrétních podmínek) v případě nutnosti krizového řízení, prohloubit znalosti manažerských činností analyzujících stav firmy resp. jak krizím předcházet nebo je úspěšně zvládnout.

Určeno:

Majitelům,vrcholovým a dalším vybraným manažerům MSP..

Metodika: program je koncipován jako workshop, v němž výuka je vedena interaktivní formou s využitím simulačních cvičení, která přispívají k praktickému ověření získaných poznatků, vycházejících z konkrétního firemního prostředí.

Program

1. Úvod do teorie krizového řízení malé a střední firm

  •    růstový model firmy
  •    schéma krizového řízení  

2. Krizové řízení v latentní fázi

  • Analytické metody a techniky pro snížení rizika – východisko rizového managementu
  • Analýza okolí a vnitřního prostředí podniku – Model EFQM – systémová analýza

             - příklady vnitřních a vnějších ekonomických rizik

             - příklady technických a technologických rizik

             - příklady obecných tržních rizik

  • Postup řízení rizik

             - matice pro vyhodnocení rizika

  • Krize jako porušení rovnováhy

             - kdy začíná v podniku krize

  • Krizové scénáře

             - postup při jejich zpracování

             - požadavky na krizové scénáře

  • Procesní charakter krizí

            - hierarchie příčin a následků krize

  • Systémy včasného varování podniku

            - informace o konkurenci

            - informace z banky

            - analýza finančního zdraví firmy

            - strategický controlling

            - interní audit

            - analýza produktového portfolia

  • Krizové řízení v akutní fázi
  • Strategické možnosti podniku
  • Podmínky řízení podniku v akutní fázi krize
  • Způsoby rozložení rizika
  • Závěrečná diskuze a  zhodnocení celé výuky

Nahoru

Kalendář akcí

« 2020 »
« duben »
  Po Út St Čt So Ne
14     1 2 3 4 5
15 6 7 8 9 10 11 12
16 13 14 15 16 17 18 19
17 20 21 22 23 24 25 26
18 27 28 29 30      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.