Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Klub rodinných firem AMSP ČR se rozšiřuje

Vliv rodinných firem roste. AMSP ČR na platformě Rodinná firma vytváří zázemí stovkám rodinných podnikatelských klanů a další tisíce rodinných podniků a živnostníků jsou sdruženi u našich kolektivních členů. Právní zázemí, legislativní opatření, mentoring přebírající generace rodinných závodů, vzdělávání předávající generace, publikace pro rodinné firmy, soutěž Equa Bank Rodinná firma roku, zavádění studijních oborů o managementu rodinných firem na VŠ, medializace rodinných byznysových příběhů a vzájemná výměna zkušeností s řízením rodinného podniku jsou jen některé aktivity AMSP ČR.  Osobně navštěvujeme firmy ve všech regionech, poslední setkání proběhlo tento týden v Kladně.

Akce proběhla u dlouholetého partnera AMSP ČR, rodinné firmy Beznoska a zúčastnilo se jí 15 zástupců rodinných podniků, zejména z nastupující generace. Hlavní debata se točila opět okolo zkušeností s přebíráním podniku. Kdy je nejvhodnější doba k pro předání firmy? Jak přebírat aktiva? Jak se vyrovnávají nástupci s odpovědností? Je převzetí pro potomky povinností nebo příležitostí? Hlavní témata moderoval v řízené diskusi člen představenstva AMSP ČR a majitel nejlepší rodinné firmy 2014 Libor Musil. Kulatého stolu se zúčastnili i zástupci dvou univerzit, VŠFS a VŠE, které připravují studijní zaměření na management rodinných firem a se kterými AMSP ČR připravuje výzkumné aktivity, monitorující potřeby tohoto segmentu podniků.

Více na: http://www.rodinnafirma.net/

Fotografie:

ks_titulka.png


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.