Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Karel Havlíček na Fóru Zlaté koruny: Peníze nedělají peníze, ale lidé

Za účasti ministrů Andreje Babiše a Jana Mládka se ve čtvrtek uskutečnilo v TOP HOTELU Praha Fórum Zlaté koruny na téma Konkurenceschopnost – Dokážem si najít svoji cestu? Při zahájení Fóra ředitel Zlaté koruny Pavel Doležal připomněl, že se naše pozice ve světovém žebříčku konkurenceschopnosti sice v posledním roce po letech propadu o devět míst zlepšila, ale zaujímáme pouze 37. místo ze 144 zemí.

                                                   zlata_koruna.jpg

Není obecný návod pro řízení konkurenceschopnosti. Úspěšná firma je ta, která dokáže přežít jak svoje úspěchy, tak pády, ze kterých se poučí. V každé fázi životního cyklu platí jiná pravidla pro úspěch. Jinak je nezbytné chovat se v době krize, jinak v konjunktuře. Nebát se změn, řídit nejen plány, ale i rizika, investovat bez okázalosti a zbrklosti, jsou nejdůležitější předpoklady pro přežití,“ pronesl na fóru ke konkurenceschopnosti Zlatá koruna předseda AMSP ČR Karel Havlíček.

Na Fóru Zlaté koruny došlo i na výsledky exkluzivního výzkumu, který Zlatá koruna provedla ve spolupráci se společností Ipsos. Mínění veřejnosti je podle výzkumu skeptické k řešení zásadních problémů. Téměř 80 % lidí nevidí hmatatelné výsledky v boji proti korupci, podle tří čtvrtin se nezlepšila vymahatelnost práva. Dvě třetiny lidí nevěří, že se v příštích dvou letech zvýší jejich životní úroveň. Rovněž dvě třetiny lidí se obávají, že krize ještě neskončila. 

Předseda AMSP Karel Havlíček zdůraznil, že se musíme poučit, nejen jak přežít v konkurenčním prostředí, ale jak převzít iniciativu. Měli bychom si uvědomit, že peníze nedělají peníze, ale peníze dělají lidé. „Není obecný návod pro řízení konkurenceschopnosti. Úspěšná firma je ta, která dokáže přežít jak svoje úspěchy, tak pády, ze kterých se poučí. V každé fázi životního cyklu platí jiná pravidla pro úspěch. Jinak je nezbytné chovat se v době krize, jinak v konjunktuře. Nebát se změn, řídit nejen plány, ale i rizika, investovat bez okázalosti a zbrklosti jsou nejdůlěžitější předpoklady pro přežití,“ dodává Karel Havlíček.

0397.jpg

0232.jpg

0273.jpg


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.