Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Informace pro exportéry - Chicago, Invest Northern Ireland, CzechTrade

Přinášíme Vám nejzajímavější informace z měsíce září určené exportérům:

1. Příležitosti pro české firmy v chicagském Centru 1871

Vedoucí GK Bořek Lizec navštívil Centrum 1871 – podnikatelský hub pro digitální startupy (www.1871.com). Setkání s Howardem Tullmanem, CEO a Dianou Lopez-Obaldo, ředitelkou pro vnější a mezinárodní vztahy přineslo následující závěry:

Město Chicago vytvořilo v roce 2012 neziskové Centrum poskytující fyzické i odborné zázemí pro začínající firmy v oblasti digitálních technologií ve snaze podpořit postavení Chicaga jako významného obchodně-ekonomického centra v dynamicky se rozvíjejících oborech.

Aktuálně má členství v Centru cca. 400 startupů. Centrum je otevřené 24 hodin denně a v jednom dni jej navštěvuje přibližně 1200 členů.

Více informací naleznete zde:
CHICAGO1146.pdf CHICAGO1146.pdf (196,33 KB)

2. Pozvanka na vecerni recepci 21.10.2015 poradanou na Britskem velvyslanectvi u prilezitosti obchodni mise spolecnosti Invest Northern Ireland

Pozvánka ke stažení:
pozvanka.png pozvanka.png (489,75 KB)

Více iformací naleznete zde:
Poland_and_Czech_Republic_TMB.PDF Poland_and_Czech_Republic_TMB.PDF (318,50 KB)

3. Nabídka exportního vzdělávání CzechTradee

V rámci dlouhodobé spolupráce AMSP ČR s vládní proexportní agenturou CzechTrade si Vás dovolujeme pozvat na zajímavé odborné semináře:

  • 14. 10. 2015 Možnosti průmyslového designu v podnikání
    - Design jako strategický nástroj v sériové výrobě - možnosti a limity

    - Jak vypadá designový proces a jak lze tento proces aplikovat do průmyslové výroby
    - V červnu 2015 CzechTrade ukončil realizaci projektu Design pro konkurenceschopnost a úspěšně propojil 85 podniků s profesionálními designéry. Přijďte se dozvědět, co nového v oblasti podpory průmyslového designu právě připravuje.
  • 20. 10. 2015 Naučte se jednat se svým korejským a japonským obchodním partnerem
    - Co očekává japonský a korejský zákazník, jak se liší jejich priority 
    - Jak se připravit a vést úspěšné obchodní jednání s japonským a korejským obchodním partnerem
    - Jak vzájemně efektivně komunikovat a čeho se vyvarovat, etiketa pro společenské příležitosti
  • 21. 10. 2015 Marketingové strategie na zahraničních trzích
    - Marketingový průzkum, tvorba analýz a příprava taktických plánů při dobývání cizích trhů

    - Marketingové strategie budou autorem kurzu Karlem Havlíčkem aplikovány na rozhodující světové destinace, a to Čínu, Indii, Jižní Koreu, Japonsko, Vietnam, Izrael, Rusko, JAR, Brazílii, Mexiko, USA, a EU.
  • 22. 10. 2015 TIME MANAGEMENT, VÝKONNOST a KONCENTRACE nejen v profesním životě 
    - Zhodnocení vlastního time managementu; organizace pracovního dne, určování priorit; nejčastější chyby
    - Metody pro plánování času; práce s e-maily; výkonnost a koncentrace; rušivé vlivy a příčiny plýtvání časem
    - Individuální konzultace a doporučení

Dále doporučujeme např.:

29. 10. 2015 PREZENTAČNÍ a RÉTORICKÉ dovednosti
03. 11. 2015 Jak nejlépe využít SOCIÁLNÍ MÉDIA pro váš business na maximum!
05. 11. 2015 Obchodní dovednosti pro vstup do zemí SNS v KOSTCE
10. 11. 2015 Kontrola exportu ZBOŽÍ DVOJÍHO POUŽITÍ - elektronické žádosti, postupy a procedury, identifikace zboží


Bližší informace o seminářích včetně přihlášky se vám zobrazí po kliknutí na název semináře. Další semináře naleznete na našem webu www.exportnivzdelavani.cz

Těšíme se na setkání s vámi.

Mgr. Monika Dostálová
Exportní vzdělávání CzechTrade

Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade
Dittrichova 21 ǀ 128 01 Praha 2
tel.: (+420) 224 907 532
e-mail: monika.dostalova@czechtrade_cz
www.exportnivzdelavani.cz  ǀ  www.czechtrade.cz

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.