Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Google Zeitgeist: Nejvyhledávanější slova v roce 2011

Žebříček nejvyhledávanějších slov zveřejnil 14.12.2011 český Google. Z žebříčků největších skokanů a nejhledanějších výrazů můžeme v Česku pozorovat následující trendy roku 2011:

  1. Češi jsou závislí na online hrách a sociálních sítích
    Jako každý rok se i letos do žebříčků skokanů dostalo hned několik online her, kdy největší hvězdou roku 2011 se stala onlinovka Battlefiled 3, následovaná hrami Minecraft, Angry Birds a Kapi hospital. Když se jedná o sociální sítě, tak Facebook a YouTube jsou v Česku vyhledávány nejvíce.
  2. Internet se stává běžnou součástí jejich každodenního života
    Ve srovnání s loňským rokem je vidět jasný trend ve využívání internetu v každodenním životě. Potvrzuje to velký zájem o online překlady, vyhledávání dopravního spojení a míst na mapách. Češi často vyhledávali i nejnovější zprávy a informace o počasí. Velmi silný je přitom růst mobilního vyhledávání, které umožňuje přístup k informacím odkudkoliv a kdykoliv.
  3. Když nejsou online, tráví čas u televize
    Zdá se, že obrazovky české uživatele lákají, když nejsou zrovna na internetu u počítače nebo na mobilu, rádi svůj čas tráví u televize. Letos se nejvíce bavili u televizní show Partička zaměřené na vtipné improvizace, své diváky si našel i český kriminální seriál Expozitura. Čeští uživatelé pravidelně hledají informace o tom, na co se mohou v televizi těšit,  výraz “TV program” se umístil v první desítce nejhledanějších slov.

Podle žebříčku skokanů se letošní událostí číslo jedna stalo sčítání lidu a nejsilnějším trendem roku 2011 jsou s jasnou převahou online hry. K dispozici jsou i tématické žebříčky, jako např. TOP média, turistické destinace, nehledanější zboží, „Co je..“ a další - naleznete zde .

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.