Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Exkluzivní průzkum AMSP ČR: Malé firmy on-line

Začínající podnikatelé, cestovní ruch, gastro, exportéři nebo řemeslníci. To byl vzorek více jak 900 respondentů velkého průzkumu AMSP ČR a Google, který historicky poprvé napříč segmenty malého a středního podnikání zmapoval, jak využíváme k podnikání elektronických nástrojů.

Malé firmy přecházejí na on-line nástroje, a to výrazně rychleji než se předpokládalo.  Internet se začíná stávat nejen marketingovým, ale i obchodním a pracovním nástrojem jak středních, tak malých podniků, řemeslníky nevyjímaje. Problémem těch nejmenších není neznalost nových technologií, ale spíše intuitivní přístup, nevyhodnocování dopadů využívání nových technologií na podnikání a nedostatek personálu, který by se novým nástrojům obchodu věnoval.  Průzkum pro AMSP ČR a Google realizovala agentura na výzkum trhu IPSOS.

Průzkum ke stažení zde:
http://www.amsp.cz/39-pruzkum-amsp-cr-digitalni-garaz-pomahame-cesku-rust


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.