Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Druhé letošní číslo časopisu TRADE NEWS právě vychází

Vydavatelství Antecom vydává právě dnes 22. dubna, v předvečer zahájení Stavebních veleltrhů Brno, druhé letošní vydání dvouměsíčníku o obchodu TRADE NEWS.

Téma pod titulkem Recept na krizi? Rozhýbat stavební výrobu! otevírá Karel Havlíček, předseda Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Zdůrazňuje, že stavebnictví u nás je klíčovým zaměstnavatelem a je přímo svázáno s tvorbou dlouhodobých hodnot, tedy s investováním.

V hlavním rozhovoru čísla Jan Procházka, který stojí v čele EGAPu, mimo jiné vysvětluje, proč tato proexportní pojišťovna hraje podle pravidel jediného akcionáře, tedy státu, a také podle konsenzu Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj.

Problémy malých stavebních společností, s nimiž denně bojují, pokud ctí poctivé řemeslo, jsou předmětem rozhovorů s představiteli firem z Cechu klempířů, pokrývačů a tesařů ČR.

Uznávaný agrární analytik a novinář Petr Havel uvádí další téma čísla, agropotravinářství.

Pozitivní zprávy přináší i další články, například rozhovor s Janem Teplým, ředitelem marketingu, obchodu a nákupu akciové společnosti Madeta, který je toho názoru, že v poslední době se u nás konečně zase více kupují české výrobky.

Ladislav Steinhauser, majitel stejnojmenné společnosti, která se profiluje v oboru jatka a zpracování masa, mimo jiné hovoří o nedůvěře spotřebitelů k českým výrobkům na západ od našich hranic.

O "Mitteleuropeische Qualität" a mýtech, které spotřebitelům vnucují některá média, se zmiňuje i Oldřich Obermaier, ředitel francouzské mlékárenské skupiny Bongrain pro ČR a místopředseda Českomoravského svazu mlékárenského. A mnoho dalších zajímavých témat a informací.

TN_Balk__n__150x200_.jpg

Elektronickou podobu časopisu si můžete stáhnout ZDE,

či jí najdete na http://www.tradenews.cz.




Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.