Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


České firmy na internetové vlně

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR ve spolupráci s českým Googlem chtějí na základě průzkumu společnosti Millward Brown pomoci českým podnikatelům překonat obavy, které pro ně představuje online reklama a představit příležitosti, které jim internet nabízí.

Podle studie “České firmy na internetové vlně” se internet stal přirozenou součástí firem, o jejich dalším úspěchu ale teď rozhodne jejich odvaha začít s kvalitním online marketingem. Poté, co firmy překonaly počáteční strach z internetu a online prezentace, si začínají pomalu uvědomovat i důležitost online reklamy. Přestože čtvrtina firem by do ní chtěla investovat i více, ti, co ji nevyužívají, mají obavy, že je drahá, neefektivní a příliš komplikovaná.

Google chce firmám, které mají zájem začít s online reklamou, pomoci ve třech rovinách:

  • tou první je dnešní spuštění služby AdWords Express google.cz/adwords/express (Česko je 15. zemí na světě)
  • prostřednictvím sítě expertů specializovaných na MaSP  v rámci programu Google Engage
  • vzděláváním, včetně nového webu www.navlneinternetu.cz ve spolupráci s AMSP ČR

„Víme, že firmy zájem mají, ale chybí jim hlavně čas na to, aby - pro ně zatím velmi složitý svět online marketingu - probádaly samy. Určitě potřebují pomocnou ruku od komerčních společností a odborníků na českém trhu, říká Eva Svobodová, generální ředitelka Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, která s podnikateli a firmami dlouhodobě spolupracuje, a dodává: „Ve spolupráci s Googlem navazujeme na realizované vzdělávací projekty a podnikatelům a firmám dáváme k dispozici webovou stránku, která nabídne důležité zdroje informací a rady, jak se zorientovat ve světě online reklamy a marketingu.”

Studie “České firmy na internetové vlně” včetně praktických příkladů využití internetu českými firmami je k dispozici na webové stránce www.navlneinternetu.cz. Další informace o nové službě AdWords Express a související případové studie najdete na www.google.cz/adwords/express/.


Více informací naleznete v přiložené tiskové zprávě a na českém Google blogu.

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.