Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Česká kvalita – přidejte se k nejlepším, vyplatí se to!

V úterý 12. listopadu se v Národním domě na Vinohradech slavilo: 19 vynikajících výrobků a služeb získalo právo užívat značku Česká kvalita a přiřadilo se tak po bok dlouhé řady produktů, které už nezávislým testováním kvality úspěšně prošly v minulosti.

Ocen__n___za_kvalitu_02___men____.gif

"Myslím, že je dobře, že mají české firmy možnost dokázat, že umí vyrábět zboží a dodávat služby na špičkové světové úrovni," říká Jan Taraba, ředitel Národního informačního střediska podpory kvality. "Jsem přesvědčen, že kdyby se do procesu dobrovolného ověřování kvality zapojilo více podnikatelů, podstatně by to pomohlo prodeji českých výrobků na našem trhu."

S určitou nedůvěrou k výrobkům dodávaným zejména menšími podniky a živnostníky se už jistě setkal každý podnikatel. Výrobek od neznámého dodavatele se obtížněji prodává, proto ho mnozí obchodníci odmítají. A zákazníci takový výrobek koupí jen na základě doporučení, nebo dobré zkušenosti. A tak se stává, že i velmi kvalitní produkty na trhu neuspějí jen proto, že jim obchodníci nevěří, zákazníci je tedy nemají možnost vyzkoušet a vzniká tak začarovaný kruh, který jde rozetnout snad jen masivní reklamou – na tu slyší téměř všichni, ale to je spojeno s vysokými náklady.

"Od začátku jsme Program Česká kvalita koncipovali nejen jako pomůcku pro spotřebitele při výběru kvalitního zboží a služeb pro spotřebitele, ale i jako určitý způsob podpory pro podnikatele, při umisťování kvalitního českého zboží na trhu," vysvětluje Robert Szurman, předseda Rady kvality ČR. "Česká kvalita umožní podnikatelům bez drahé reklamy upozornit obchodníky i koncové zákazníky, že dodávané zboží svou kvalitou snese srovnání s nejlepšími výrobky na světových trzích. A to už je hodně silný argument k nákupu."

Samozřejmě, získat některou ze značek v Programu Česká kvalita není jednoduché. Výrobek, či poskytování služby musí projít přísným testováním v akreditované zkušebně a splnit všechna kritéria stanovená Řídícím výborem programu. Pokud ale žadatel o značku uspěje, získá silný marketingový nástroj a účinnou zbraň proti konkurenci: argument, že byla nezávisle ověřena kvalita i bezpečnost produktu přesvědčí i velmi skeptického zákazníka. Je ale třeba, aby oceněné firmy uměly se získanou značkou pracovat.

"Máme dokladováno spotřebitelským průzkumem, že tuzemští zákazníci mají o značky kvality zájem a chtějí se podle nich orientovat. Je ale také důležité, aby oceněné firmy ve svých propagačních materiálech na význam značky Česká kvalita upozorňovaly. Jen společné propagační úsilí organizací, které značky udělují a oceněných podniků přinese požadovaný efekt v růstu prodeje," doplňuje Jan Taraba.

Na slavnostním Večeru s Českou kvalitou získaly oprávnění k užívání značky české hračky, dětské boty, oděvy, služby pro seniory, kvalitní dětská hřiště i řada jiných výrobků a služeb. Pogratulovat oceněným přišel místopředseda Senátu PČR Přemysl Sobotka, senátoři Tomáš Jirsa a Božena Sekaninová, poslankyně Soňa Marková a řada dalších hostů.

V rytmu kvality se nesl i doprovodný kulturní program s hlavní hvězdou Pavlem Šporclem. A ze všech zúčastněných byla cítit pýcha, že přes všechny negativní informace, které se většinou o podnikatelích dovídáme z médií, stále platí rčení o "zlatých českých ručičkách" a že stále větší počet našim firem může dokladovat schopnost dodávat skutečně světovou Českou kvalitu. 

3.gif


1_men____.gif


2.gif


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.