Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Analýza českého exportu

Českému exportu dominují země EU, ale firmy posilují rovněž v USA a stále sází na trhy SNS. Podniky elimininují riziko rozšířením počtu exportních teritorií. Od státu očekávají v jednotlivých zemích fyzické zastoupení, téměř třetina exportérů využila služeb CzechTrade, který je nejvyhledávanějším nástrojem státní exportní podpory. Největší brzdou se začíná stávat přílišná regulace a nedostatek kvalifikovaných pracovníků. Vyplývá to z výsledků průzkumu Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR), který se připravoval ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu (MPO) a agenturou na podporu exportu CzechTrade. Současně AMSP ČR předkládá aktuální Analýzu exportu ČR. 

Analýza českého exportu ke stažení zde:

Analyza_exportu_2015_16.pdf Analyza_exportu_2015_16.pdf (395,19 KB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2021 »
« leden »
  Po Út St Čt So Ne
53         1 2 3
1 4 5 6 7 8 9 10
2 11 12 13 14 15 16 17
3 18 19 20 21 22 23 24
4 25 26 27 28 29 30 31

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.