Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


AMSP ČR zaštítí třetí ročník ocenění Český Goodwill

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR převzala pro rok 2015 záštitu nad projektem Český Goodwill, ocenění pro podnikatele a společnosti, kterých si lidé váží. Cílem projektu je nacházet mezi podnikateli morální autority, které budou silným pozitivním vzorem pro ostatní, podobně jako v uplynulých dvou ročnících, kdy se nominace na ocenění Český Goodwill dostalo již osmi desítkám vážených českých podnikatelů.

oceneni_foto_vsichni.jpg
Slavnostní předávání ocenění Český Goodwill 2014 v Národním technickém muzeu v Praze

Třetí ročník ocenění startuje již za měsíc. Od 14. 5. do 30. 6. 2015 tak bude opět možné nominovat vážené podnikatele a společnosti působící v Česku, které ke svému podnikání přistupují odpovědně, jednají férově se svými zaměstnanci, zákazníky nebo dodavateli, či přistupují eticky ke svému nejširšímu okolí. "V České republice existuje obrovské množství poctivých podnikatelů, jejichž příběhy dokládají, že podnikatel nerovná se podvodník, lhář, či dokonce parazit, jak je nám často předkládáno,“ vysvětluje Lenka Hlavatá, výkonná partnerka české poradenské skupiny HPCG, která ocenění Český Goodwill pořádá.

„Snaha o kultivaci českého podnikatelského prostředí a zlepšování mediálního obrazu podnikatelů je společným cílem ocenění Český Goodwill i Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, proto si velmi vážíme rozhodnutí Asociace poskytnout našemu projektu záštitu,“ doplňuje Hlavatá.

Český Goodwill vnímáme jako možnost, jak zviditelnit menší firmy a podnikatele, které nejsou v hledáčku médií a neobjevují se na titulních stránkách křídových časopisů," uvádí Eva Svobodová, MBA, generální ředitelka AMSP ČR, a v odpovědi na otázku, proč se Asociace rozhodla stát partnerem ocenění Český Goodwill, dodává: „Abychom mohli našim členům, pozorovatelům a partnerům tento projekt představit a nabídnout jim možnost účasti, poděkování za jejich aktivitu v této oblasti a hlavně medializaci jejich příběhů."

Záštitu nad oceněním Český Goodwill pro rok 2015 spolu s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR přijali Ing. Jaroslava Jermanová, 1. místopředsedkyně Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, Ing. Marian Jurečka, ministr zemědělství, a Česko-německá obchodní a průmyslová komora. Český Goodwill mediálně podporují regionální Deník, rádio Zet, Český rozhlas Region, Trade News, ČIA News, MMportal.cz a SkyPaper.cz. Nad transparentním průběhem celého projektu a závěrečného hlasování dohlíží certifikační autorita TÜV SÜD Czech.
 


Více o ocenění Český Goodwill a možnosti nominovat firmu, které si vážíte, se dozvíte na http://www.cesky-goodwill.cz/



Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.