Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


9. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů na přístup bank k podnikatelům a firmám

V průběhu posledních dvou let bylo podnikání zvláště obtížné. Průzkum se zaměřil na názory a zkušenosti malých a středních firem a živnostníků s podporou jejich banky v této době. Respondenti hodnotili, zda si jich banka nyní cení více, či zda je dokonce donutila k přechodu k bance jiné, dále jaké parametry porovnávali při výběru bankovních produktů, u kterých bankovních domů mají své úvěry a jak vnímají ochotu různých bank na českém trhu půjčovat. V neposlední řadě se vyjádřili rovněž k podmínkám plateb a poplatkům v eurozóně.

Metodologie

  • Cílová skupina: Respondenti z řad malých a středních podniků a živnostníků z oborů průmysl, stavebnictví, služby, zemědělství a obchod (n=234)
  • Výzkumná metoda: Metoda CAWI doplněná o telefonické dotazování
  • Datum sběru dat: březen 2011


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura Digital Survey, s. r. o.

 

Výsledky 9. průzkumu AMSP ČR Výsledky 9. průzkumu AMSP ČR (1,80 MB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2020 »
« srpen »
  Po Út St Čt So Ne
31           1 2
32 3 4 5 6 7 8 9
33 10 11 12 13 14 15 16
34 17 18 19 20 21 22 23
35 24 25 26 27 28 29 30
36 31            

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.