9. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů na přístup bank k podnikatelům a firmám
V průběhu posledních dvou let bylo podnikání zvláště obtížné. Průzkum se zaměřil na názory a zkušenosti malých a středních firem a živnostníků s podporou jejich banky v této době. Respondenti hodnotili, zda si jich banka nyní cení více, či zda je dokonce donutila k přechodu k bance jiné, dále jaké parametry porovnávali při výběru bankovních produktů, u kterých bankovních domů mají své úvěry a jak vnímají ochotu různých bank na českém trhu půjčovat. V neposlední řadě se vyjádřili rovněž k podmínkám plateb a poplatkům v eurozóně.
Metodologie
- Cílová skupina: Respondenti z řad malých a středních podniků a živnostníků z oborů průmysl, stavebnictví, služby, zemědělství a obchod (n=234)
- Výzkumná metoda: Metoda CAWI doplněná o telefonické dotazování
- Datum sběru dat: březen 2011
Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura Digital Survey, s. r. o.
Výsledky 9. průzkumu AMSP ČR (1,80 MB)