Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


6. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů k platební morálce

Průzkum se zaměřil na názory a zkušenosti zástupců  rem týkajících se platební morálky; do průzkumu byly zahrnuty pouze  rmy, jejichž koncovými zákazníky jsou jiné  rmy, nikoli spotřebitelé (tzv. B2B sektor). Průzkum některými otázkami (4, 7) navazuje na průzkum č. 3 AMSP ČR z listopadu 2009.

Metodologie

  • Cílová skupina: – Majitelé či jednatelé firem/živnostníkci s 5-250 zaměstnanci z oborů průmysl, stavebnictví, služby a zemědělství z celé České republiky (n=506)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: 25.-31. května 2010


Realizaci sběru a anlalýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

Výsledky 6. průzkumu AMSP ČR Výsledky 6. průzkumu AMSP ČR (983,26 KB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2020 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40       1 2 3 4
41 5 6 7 8 9 10 11
42 12 13 14 15 16 17 18
43 19 20 21 22 23 24 25
44 26 27 28 29 30 31  

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.