Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


6/2014 - Josef Šimoník

Tabletový týdeník Dotyk přináší v dalším díle seriálu České podnikatelské nebe profil rytíře Josefa Šimoníka, chalupnického synka, který převedl plzeňskou Škodovku z dob mocnářství do časů republiky. Sponzorem seriálu o úspěšných podnikatelích druhé poloviny 19. a první poloviny 20. století je Asociace malých a středních podniků a živnostníků (AMSP ČR).

dotyk_6_2014.png

Z dalších témat vybíráme:
 

  • Proč Češi vybrali za nejpopulárnějšího politika v zemi Tomio Okamuru? Týdeník Dotyk se ptal politologů, sociologů i lékařů. Přečtěte: Jak Uhranout davy aneb Fenomén Okamura.
  • Češi jsou unaveni životem. Sebevražednost začala v české společnosti v posledních letech povážlivě narůstat. Zlomovým byl rok 2007, kdy si po mnohaletém poklesu vzalo život „jen“ 1375 lidí. Ovšem od té doby se statistiky každým rokem zvedají, sice pomalu, ale jistě. Čtěte: Nesnesitelná těžkost bytí.
  • Sebevraždami z jiného hlediska se zabývá i překlad z renomovaného amerického týdeníku Newsweek: Přízrak černých vdov. Islamistické sebevražedné atentátnice z řad „černých vdov“ mají údajně namířeno na zimní olympijské hry v Soči. Jaké vlastně jsou?
  • Konkurenti Bitcoinu aneb Co byste měli vědět o šesti dalších kryptoměnách.
  • Fotoreportáž Jana Šibíka z Ukrajiny, dataroom z historie olympijských her či svět podle uživatelů Google.

Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.