Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


53. průzkum AMSP ČR: Jak se osvědčuje pošta partner v malých obcích?

Metodologie kvantitativní části:

              

Cílová skupina:

  • Výzkum občanů: občané obcí s 250 – 5000 obyvateli, kde zatím nefunguje Pošta Partner

  • Výzkum potenciálních provozoven: Potenciální provozovny z obcí 250 – 5000 obyvatel, kde zatím nefunguje Pošta Partner

Velikost vzorku: 

  • Výzkum populace: 260 občanů
  • Výzkum potenciálních provozoven: 300 subjektů

        

Výzkumná metoda:

  • Výzkum populace - CASI online panelové dotazování
  • Výzkum potenciálních provozoven - CATI telefonické dotazování

Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce 10 minut

           

Datum sběru dat: 2. - 10. 8. 2017

               

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.

Vysledky_pruzkumu_TK_11.9.2017_ppt_na_TK_002_.pdf Vysledky_pruzkumu_TK_11.9.2017_ppt_na_TK_002_.pdf (2,01 MB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.