Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


49. průzkum Export malých a středních firem

Metodologie kvantitativní části:


Cílová skupina: Malé a střední firmy (5 - 250 zaměstnanců), které alespoň část výroby/služeb exportují
Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazování firem 
Datum sběru dat: 
16 - 26. 5. 2017

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.

Ipsos_pro_AMSP_Exporteri_06_2017_.pdf Ipsos_pro_AMSP_Exporteri_06_2017_.pdf (1,45 MB) 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« prosinec »
  Po Út St Čt So Ne
48             1
49 2 3 4 5 6 7 8
50 9 10 11 12 13 14 15
51 16 17 18 19 20 21 22
52 23 24 25 26 27 28 29
1 30 31          

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.