Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


43. průzkum AMSP ČR - Vnímání řemesel

Cílem výzkumu je zmapovat názory široké populace na řemeslníky, řemeslné obory, motivace mládeže ke studiu těchto oborů, připravenost absolventů na praxi, názory na digitalizaci řemesel.

Metodologie kvantitativní části:

Cílová skupina:  968 respondentů

1/ Populace ČR (18 – 65 let)

2/ Rodiče dětí od 6 – 18 let

3/ Učitelé základních škol

4/ Mladí lidé ve věku 16 – 18 let

5/ Řemeslníci pracující na IČO

Výzkumná metoda: Online sběr dat pomocí panelu Populace.cz

Datum sběru dat: Srpen 2016

Metodologie kvalitativní části:

Cílová skupina:  8 hloubkových rozhovorů

Řemeslníci, kteří jsou 2 – 5 let po střední odborné škole: 4 řemeslníci OSVČ, 4 zaměstnaní

Výzkumná metoda: Skupinová diskuze
Datum sběru dat: Srpen 2016


Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.

Výsledky 43. pruzkumu_Vnímání_řemesell.pdf Výsledky 43. pruzkumu_Vnímání_řemesel.pdf (1,69 MB)



Tento průzkum vznikl v rámci projektu AMSP ČR „Rok řemesel 2016“ za laskavé podpory Ministerstva průmyslu a obchodu ČR.

mpo_logo.jpg


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« prosinec »
  Po Út St Čt So Ne
48             1
49 2 3 4 5 6 7 8
50 9 10 11 12 13 14 15
51 16 17 18 19 20 21 22
52 23 24 25 26 27 28 29
1 30 31          

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.