Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


42. průzkum AMSP ČR - Postoje žen k podnikání

Cílem výzkumu je zmapovat motivace a překážky v podnikání, zájem o další podnikatelské vzdělávání, využívané způsoby propagace a postoje okolí k ženě podnikatelce.

Metodologie:

Cílová skupina: respondentky platformy ŽENY s.r.o. a Podnikavá žena (n=670)
Výzkumná metoda: CAWI - online dotazníky rozesílané na respondentky
Datum sběru dat: srpen - září 2016


Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.

Vysledky_42._pruzkumu_AMSP_CR.pdf Vysledky_42._pruzkumu_AMSP_CR.pdf (918,22 KB)


Tento průzkum vznikl v rámci projektu AMSP ČR „Podnikavá žena“ za laskavé podpory partnera projektu Raiffeisenbank.

RB_logo.JPG


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« prosinec »
  Po Út St Čt So Ne
48             1
49 2 3 4 5 6 7 8
50 9 10 11 12 13 14 15
51 16 17 18 19 20 21 22
52 23 24 25 26 27 28 29
1 30 31          

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.