Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


41. průzkum AMSP ČR - Výroční průzkum českého exportu

Metoda sběru: telefonické dotazování 

Cílová skupina: Malé a střední firmy (5-250 zaměstnanců), které alespoň část výroby/služeb exportují

Velikost vzorku: 500 firem

Termín sběru dat: ve dnech 11.-24.5.2016

Výzkumný nástroj: Strukturovaný dotazník o délce 15 minut

Pruzkum_EXPORT.pdf Pruzkum_EXPORT.pdf (971,05 KB)

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS

Tento průzkum vznikl za laskavé podpory MPO a CzechTrade.

mpo_1.jpg

CT.jpg

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.