Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


4. ročník ocenění Český Goodwill startuje již za 14 dní

Už za dva týdny se počtvrté otevře nominační fáze projektu Český Goodwill. Jedná se o prestižní ocenění pro firmy, kterých si lidé váží. Nominovat bude možné od 16. května do 30. června na webu www.cesky-goodwill.cz. 

Ocenit poctivou práci podnikatele nebo společnosti může každý individuálně, ať již z pozice obchodního partnera, zaměstnance, akcionáře, zákazníka nebo jednoduše obdivovatele.

Ocenění Český Goodwill založila a pořádá česká poradenská skupina HPCG. Na transparentní průběh celého projektu dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech. Záštitu pro letošní rok již podruhé za sebou převzala také Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Prestiž ocenění roste

Od roku 2013, kdy se uskutečnil premiérový ročník ocenění Český Goodwill, se projektu zúčastnilo celkem 140 podnikatelů a společností. Z toho pravidelně 10 až 15 procent tvoří nominace neziskových organizací. Ocenění si za uplynulá léta převzalo 35 vážených českých firem. Organizátor spolu s partnery projektu mezi ně rozdělili ceny v hodnotě převyšující částku 1,75 milionu korun.

Český Goodwill je především o dobré vůli, a tak nezapomíná ani na konkrétní charitativní pomoc. Celkem již organizátor projektu věnoval částku 200 tisíc na dobročinné účely. Součástí slavnostního galavečera, během kterého se předává ocenění Český Goodwill, bývá zpravidla dražba. Její výtěžek putuje v plné výši na pomoc potřebným.

„Například loni jsme vydražili raketu tenisty Tomáše Berdycha, kterou vlastnoručně podepsal,“ řekla Markéta Nová, manažerka projektu, a doplnila: „Vydražená částka 50 tisíc korun putovala na podporu sportu u mládeže, konkrétně tří dětí ze sociálně slabých a znevýhodněných rodin.“

Ocenění pro malé i velké firmy

Ocenění Český Goodwill nediskriminuje, naopak je stejně vhodné pro velké stejně jako malé a střední podniky. „Hodnocena není ani výše obratu, ani počet zaměstnanců,“ uvedla Markéta Nová a dodala: „Důležitá je především morální integrita podnikatele a image firmy tak, jak ji vnímá okolí.“

Všichni mají stejné šance a často David porazí Goliáše. Záleží totiž především na etickém jednání, férovém přístupu například k zaměstnancům, schopnosti držet slovo a jít příkladem. „Dobře patrný je vliv těchto hodnot například v kategorii Osobnost Českého Goodwillu, o jejímž vítězi rozhoduje veřejnost svým hlasováním,“ vysvětlila manažerka projektu Markéta Nová a doplňuje jména vítězů v jednotlivých ročnících: Michaela Hustá, majitelka soukromé oční kliniky (2013), Blanka Milfaitová, výrobce marmelád, které se ze šumavského Srní dostaly až na stůl britské královny (2014) a Václav Kádner, majitel firmy na zpracování dřeva Lesoservis (2015).

Kategorie veřejnosti, Osobnost Českého Goodwillu, je zatím doménou žen. Zda svou převahu posílí i letos, nebo se zastoupení mužů a žen na stupni vítěze vyrovná, se ukáže již na podzim tohoto roku po skončení on-line hlasování. Do kategorie Osobnost jsou automaticky zařazení všichni nominovaní účastníci v daném ročníku, a mají tak stejné šance oslovit širokou veřejnost svým podnikatelským příběhem.

__esk___Goodwill_foto_1.JPG

Raketa české tenisové jedničky Tomáše Berdycha se loni vydražila na charitativní účely; foto: Archiv HPCG


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.