Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


5. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů na volební programy

Průzkum se zaměřil na názory a postoje zástupců firem k vybraným politicko-ekonomickým otázkám: opatření ke snížení schodku státního rozpočtu, opatření týkající se daňového systému, politika zaměstnanosti, proexportní politika České republiky, volební preference respondentů a ideální volební program z pohledu firem a podnikatelů.

Metodologie

  • Cílová skupina: Majitelé či jednatelé firem/živnostníci s 5-250 zaměstnanci z oborů průmysl, stavebnictví, služby a zemědělství z celé České republiky (n=525)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: 3.-11. května 2010


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

 

Výsledky 5. průzkumu AMSP ČR Výsledky 5. průzkumu AMSP ČR (2,00 MB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2020 »
« srpen »
  Po Út St Čt So Ne
31           1 2
32 3 4 5 6 7 8 9
33 10 11 12 13 14 15 16
34 17 18 19 20 21 22 23
35 24 25 26 27 28 29 30
36 31            

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.