Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


3. ročník ocenění Český goodwill startuje 14. května 2015

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR převzala pro rok 2015 záštitu nad projektem Český Goodwill, ocenění pro podnikatele a společnosti, kterých si lidé váží. Cílem projektu je nacházet mezi podnikateli morální autority, které budou silným pozitivním vzorem pro ostatní, podobně jako v uplynulých dvou ročnících, kdy se nominace na ocenění Český Goodwill dostalo již osmi desítkám vážených českých podnikatelů.

Od 14. 5. do 30. 6. 2015 tak bude opět možné nominovat vážené podnikatele a společnosti působící v Česku, které ke svému podnikání přistupují odpovědně, jednají férově se svými zaměstnanci, zákazníky nebo dodavateli, či přistupují eticky ke svému nejširšímu okolí.

Záštitu nad oceněním Český Goodwill pro rok 2015 spolu s AMSP ČR přijali Ing. Jaroslava Jermanová, 1. místopředsedkyně Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, Ing. Marian Jurečka, ministr zemědělství, a Česko-německá obchodní a průmyslová komora. Český Goodwill mediálně podporují regionální Deník, rádio Zet, Český rozhlas Region, Trade News, ČIA News, MMportal.cz a SkyPaper.cz.

 

Nad transparentním průběhem celého projektu a závěrečného hlasování dohlíží certifikační autorita TÜV SÜD Czech.

 

Více o ocenění Český Goodwill a možnosti nominovat firmu, které si vážíte, se dozvíte na http://www.cesky-goodwill.cz/.

 

Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.