Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


Antonín Piskáček: Dobrý akviziční poradce zvýší šanci na úspěšný obchod

ERSTE_1.jpg „Když je hospodářství v útlumu, platí to také pro trh s firmami, zatímco když se ekonomice daří, ožije i M&A trh ceny firem letí výše. Důležitá je likvidita na trhu, tedy to, zda strategičtí, finanční nebo privátní investoři mají dost peněz na nákup firem. Důležitá je i ochota bank nabízet akviziční úvěry a s tím související podmínky těchto půjček,“ říká Antonín Piskáček z České spořitelny. 

Na tuzemském trhu se ročně zrealizují desítky až stovky prodejů firem, které banky ve velké většině ochotně financují. Za určitých podmínek poskytnou akviziční úvěr i na 100 % ceny transakce, což je sice velice výjimečné, ale i tak to ukazuje, jak agresivně jsou nyní nastaveny hranice úvěrování.

„Většina domácích firem se na přelomu tisíciletí teprve přibližovala západním standardům. Dnes je situace odlišná. Oproti minulosti je zde už i rozvinutý trh s akvizičním financováním, který M&A trhu dává potřebnou dynamiku,“ tvrdí v rozhovoru s Investičním webem Antonín Piskáček. 

Pisk____ek.pngVýkonný ředitel Corporate Finance v České spořitelně Antonín Piskáček začínal na trhu fúzí a akvizic (M&A) před 17 lety.(Foto: David Těšínský)

             

Celý rozhovor s Antonínem Piskáčkem o současné situaci na M&A trhu najdete na: 
http://www.investicniweb.cz/antonin-piskacek-erste-corporate-banking-dobry-akvizicni-poradce-zvysi-sanci-na-uspesny-obchod/

 

 

 


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.