Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


28. průzkum AMSP ČR - Rizika nákupu spotřebního zboží

Hlavním cílem výzkumu bylo kromě odhalení vnímání rizik nákupu spotřebního nepotravinářského zboží také zjištění, jak se lidé staví ke značkám kvality obecně a nakolik je považují za vhodné kritérium výběru produktu.

Metodologie

  • Cílová skupina: Vzorek české populace 18–65 let, drobní živnostníci a podnikatelé v relevantních oborech (n=619)
  • Výzkumná metoda: CASI – online dotazování na IPSOS panelu
  • Datum sběru dat9.6.201416.6.2014.


Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.


Vysledky_28._pruzkumu_AMSP_CR.pdf Vysledky_28._pruzkumu_AMSP_CR.pdf (2,37 MB)

Prezentace_TK_Pruzkum_16_07_2014.pptx Prezentace_TK_Pruzkum_16_07_2014.pptx (2,92 MB)


Tento průzkum vznikl za laskavé podpory parnera Národní politika kvality.

logo_NPKt.jpg


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.