Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


26. průzkum AMSP ČR - Rodinné firmy

Cílem průzkumu bylo zjistit, jaká je situace rodinných virem a jak se mění v čase.

Metodologie:

  • Cílová skupina: zástupci rodinných firem (n=100)
  • Výzkumná metoda: telefonický výzkum, dotazník v délce 15 min
  • Datum sběru dat: květen 2014
     

Realizaci sběru dat a analýzu provedla výzkumná agentura IPSOS.


Vysledky_26._pruzkumu_AMSP_CR.pdf Vysledky_26._pruzkumu_AMSP_CR.pdf (2,52 MB)


Tento průzkum vznikl za laskavé podpory partnerů Equa bank a LeasePlan ČR.

equalogo_low_res_1.jpgleaseplan_1.gif



Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.