Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


2. Kritéria pro posuzování kvality a validity vzdělávacích institucí/akcí

Neexistuje nějaký objektivní a všeobecně použitelný nástroj (metoda, audit, hodnocení, verifikace atp.)

pro hodnocení kvality resp. výběr instituce nebo vzdělávací akce. Proto nabízíme tematické okruhy, jejichž vyhodnocením se přece jenom přiblížíte výběru optimální vzdělávací instituce či akce potřebné pro vzdělávání ve vaší firmě:

Interní nástroje a formy:

  • interní školitelé, trenéři a koučové
  • mentoring včetně využití 50+

Externí instituce, nástroje a formy:

  • školy a university - zaměřeno na specifické teoretické znalosti
  • vzdělávací společnosti a školící centra - zaměřeno na komplexní praktické dovednosti, např. trénink, koučink a mentoring včetně souvisejícího poradenství
  • samostatní lektoři nebo koučové (OSVČ) - zaměřeno na jednotlivá často z kontextu vytržená témata
  • neziskové vzdělávací společnosti  - navíc forma aplikace CSR

Typy vzdělávacích akcí a trendy ve firemním vzdělávání:

  • přednášky
  • kurzy akreditované resp. certifikované
  • kurzy ostatní
  • outdoory a indoory
  • workshopy
  • kulaté stoly, diskusní fóra a konference
  • koučink a mentoring
  • e-learning a b-learning
  • odborná literatura a internet

Metodické postupy, technologické a didaktické vybaven

podle místa

  • ve firmě
  • ve výukových prostorech dodavatele
  • v hotelu či dostatečně vzdálených rekreačních zařízeních

1. času

2. způsobu akreditace (akreditované a certifikované kurzy).

Bezdekova_Rating.doc Rating - nástroj pro hodnocení kvality vzdělávacích institucí.doc (183,00 KB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.