Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


2/2014 - Čeněk Daněk

Hrdinou dalšího dílu seriálu o úspěšných podnikatelích druhé poloviny 19. a první poloviny 20. století, jehož sponzorem je Asociace malých a středních podniků a živnostníků (AMSP ČR),  je Čeněk Daněk, jehož strojírenský závod se stal pilířem slavné značky ČKD. Hlavní téma 2. čísla týdeníku DOTYK vypráví příběh novodobých českých dějin zcela jiným pohledem - optikou lahve známého českého likéru, který spojuje řadu klíčových postav polistopadové éry.

dotyk_2_2014.png

Z dalších témat vybíráme:


  • Hlad po konopí: Na jaké problémy zemědělci při pěstování konopí narážejí? Kteří podnikatelé jsou největšími průkopníky ve výrobě konopných produktů? Co je na konopí nejlepší a co všechno se z něj dá vyrábět? A jaká je vlastně historie této rostliny, kterou se léčilo již ve 3. tisíciletí před Kristem? Dozvíte se v aktuálním vydání tabletového týdeníku Dotyk.
  • Týdeník Dotyk přináší příběhy mnohoženství v evropských a českých dějinách i v horké současnosti.
  • Proč je francouzská ekonomika v tak mizerném stavu? Jak (ne)funguje supersociální velmoc zvaná Francie? Na které všemožné dávky mají Francouzi nárok? Dozvíte se v překladu článku z renomovaného amerického týdeníku Newsweek: Pád Fancie.
  • Tabulka největších měst světa od roku 4000 před Kristem po současnost. Hi-tech hity z Las Vegas či žebříček nejpohodovějších a nejnáročnějších zaměstnání pro rok 2014.

Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.