Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


17. průzkum AMSP ČR - Názory malých a středních podniků na jejich potřeby v oblasti bankovních služeb a produktů

Hlavními cíli průzkumu bylo zjistit, které faktory jsou rozhodující při výběru banky, osvětlit kritéria, která ovlivňují rozhodnutí o změně banky, zjistit, jak lze zoptimalizovat služby a produkty bank pro drobné podnikatele.

Metodologie

  • Cílová skupina: Právnické osoby (vyjma živnostníků) ze sektoru drobného podnikání s ročním obratem v rozmezí 10 – 40 milionů  (n=600)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: květen 2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.



Výsledky 17. průzkumu AMSP ČR Výsledky 17. průzkumu AMSP ČR (2,04 MB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2019 »
« říjen »
  Po Út St Čt So Ne
40   1 2 3 4 5 6
41 7 8 9 10 11 12 13
42 14 15 16 17 18 19 20
43 21 22 23 24 25 26 27
44 28 29 30 31      

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.