Banner_540x60_AMSP.jpg

GASTRO_540x60_sleva__002_.jpg

EU_540x60_2.jpg


12. průzkum AMSP ČR - Názory podnikatelů na daňovou reformu

Hlavním cílem bylo zjistit názory a potřeby malých a středních podniků v souvisloti s chystanou daňovou reformou a definovat pozitiva či negativa, která s sebou jednotlivé dílčí změny v rámci reformy přináší.

Metodologie

  • Cílová skupina: Segment B2B firem s více než 25 zaměstnanci s oborem činnosti ve výrobě, obchodu či službách (n=547)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: září 2011


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.

 

Výsledky 12. průzkumu AMSP ČR Výsledky 12. průzkumu AMSP ČR (2,11 MB)


Nahoru

Kalendář akcí

« 2021 »
« leden »
  Po Út St Čt So Ne
53         1 2 3
1 4 5 6 7 8 9 10
2 11 12 13 14 15 16 17
3 18 19 20 21 22 23 24
4 25 26 27 28 29 30 31

02_EET.png

01_MIST__I___EMESEL.png

03_ANAL__ZA.png

04_MEOHUB.png
04_FB_podnikova_zena.png

04_FB_SC_YB.png

05_FB_R___2016.png

06_YT_R___2016.png


AMSP obrázek 1 AMSP obrázek 2 AMSP obrázek 3 AMSP obrázek 4 AMSP obrázek 5

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Od roku 2001 sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky, živnostníky i spolky. Je hlavním reprezentantem nejširšího podnikatelského segmentu v ČR, vedle legislativy, exportu, inovací, vzdělávání a financování MSP se zaměřuje na rodinné firmy, řemeslníky, začínající podnikatele, lokální producenty a pěstitele, malé obchodní a gastro provozovny, ženy v podnikání a podnikatele na venkově.